Si, aquí estamos dous anos máis tarde. Unha cidade que conserva su dinamismo de sempre e un casco antigo que é ponto de encontro tódalas tardes da mocidade cas súas sidras, ó caron mesmo do porto deportivo. Foi unha navegación sinxela pero empenhada porque sempre hai ondas enormes que obrigan a coller o timón a man prescindindo do piloto automático, pero as primeiras 70 millas foron a bo ritmo, vento de W-NW, forza 3-4, co bo andar de sempre do fende pero faltando 25 milas o vento empezou a floxear pouco ante do amencer e tiven que facer estas últimas millas a motor ata chegar a Xixón, onde as tarifas portuarias pegaron unha subida considerable: de 18 e/noite pasamos a 22. O peor é ter que quedar nun sitio destes por unha averia como aconteceu o ano pasado en Viveiro, sorte que co lío que había co clube náutico saiume de valde. Pero de aquí cando poda saio pra continuar ruta. Un saudo...
2011-06-20
Viveiro-Xixon: 100 millas de mar aberto ata chegar a porto...
Si, aquí estamos dous anos máis tarde. Unha cidade que conserva su dinamismo de sempre e un casco antigo que é ponto de encontro tódalas tardes da mocidade cas súas sidras, ó caron mesmo do porto deportivo. Foi unha navegación sinxela pero empenhada porque sempre hai ondas enormes que obrigan a coller o timón a man prescindindo do piloto automático, pero as primeiras 70 millas foron a bo ritmo, vento de W-NW, forza 3-4, co bo andar de sempre do fende pero faltando 25 milas o vento empezou a floxear pouco ante do amencer e tiven que facer estas últimas millas a motor ata chegar a Xixón, onde as tarifas portuarias pegaron unha subida considerable: de 18 e/noite pasamos a 22. O peor é ter que quedar nun sitio destes por unha averia como aconteceu o ano pasado en Viveiro, sorte que co lío que había co clube náutico saiume de valde. Pero de aquí cando poda saio pra continuar ruta. Un saudo...
Assinar:
Postar comentários (Atom)
2 comentários:
Moita forza e animo
Non me importaría que estiveras aquí, a verdade...
Postar um comentário