"...El Furia 302 parece mayor a primera vista, la amplitud de la bañera, por supuesto forrada en teka, su juppete, a la última, perfectamente integrada en popa, los cómodos pasillos laterales...(...) las zonas de fijación de herrajes y elementos de cubierta se hallan reforzadas con planchas de aluminio y capas suplementarias de fibra de vidrio. Especial hincapié se ha hecho en la prevención del fenómeno de la ósmosis mediante la utilización de gelcoat y resinas isoftálicas (...) La distribución de los winches Lewmar y el renvío de la maniobra responden a la filosofía de un crucero fácilmente manejable con tripulación reducida (...) en ceñida el barco alegra el ritmo y da impresión de potencia, tiramos unos bordos, buena respuesta al timón con extrema facilidad. Con el viento de través continuamos nuestro paseo, luego le voy dando popa y mantenemos casi la misma marcha...
Ben, a verdade é que máis que un artigo periodístico semella ser un catálogo da propria marca, pero amosa o interés que despertaba este disenho, daquela moi novedoso...
Dúas cousas máis: O barco que aparce na foto so ten dous portillos laterais (un grande e outro pequeno). Noso "Fendetestas" (con número de serie 33) ten tres, como pasou con tódolos últimos barcos fabricados deste modelo. Lembro que os astilleros Furia deron en quebra no ano 93.
Cando din que é o pequeno da serie o fan porque esta xeracion dos disenhadores franceses Jaubert-Nivelt componhíase do 302, 332, 372, 382 e Furia 44... O F 302 foi presentado no salón de Barcelona do 88. De xeracións anteriores da marca hai os furias 25 e 28, de eslora menor e cun diseho máis "setenteiro" en linha cos Puma ou Betil. Outras creacións de Jaubert-Nivelt son os Gib Sea de finais dos oitenta (O Gib Sea 302 e moi semellante ó noso).
Mais nada, so que estamos desexando trocar tanta teoría na practica marinheira que nos agarda. So fallan 6 días pra zarpar. Avante!!
Nenhum comentário:
Postar um comentário